Blago, naročeno tako v naši spletni trgovini kot po telefonu, e-pošte,… gre na pot v najkrajšem možnem času. Da bi naročene artikle dostavili karseda hitro, vedno izberemo najbolj optimalno pot. Z našim dostavnim partnerjem DPD, lahko dostavo pričakujete že naslednji dan. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, vas pokličejo ter se skladno z vami dogovorijo za nov termin dostave.
Možen je tudi lasten prevzem, ki velja samo za telefonska ter seveda osebno oddana naročila v naši poslovalnici v Braslovčah (Parižlje 35).
Strošek dostave je 7 € z DDV.
- Vsi stroški dostave ter stroški pakiranja se obračunajo v postopku nakupovanja in se izpišejo v naročilnici/računu.
- V primeru da je pošiljka poslana preko Pošte Slovenije, se poštnina poveča za 1,45€, kolikor znaša provizija storitve za plačila paketov po povzetju.
Najnižja vrednost spletnega naročila je lahko 2,00 €.
Dodatne koristne informacije:
Ko je naročenih več izdelkov in je dobavni rok za nekatere daljši, običajno izdelki ki so na zalogi odpošljemo takoj, ostale pa takoj ko so na voljo. Morebitni strošek dostave bomo zaračunali le pri prvi pošiljki, za kasnejše pošiljke pa bomo nosili strošek dostave mi.
Dostava kamorkoli - dopoldne
Naš partner običajno dostavlja pakete v dopoldanskih urah na naslov, vnesen ob oddaji naročila. V svoj profil lahko dodate različni naslov za dostavo. Običajno če vas ne uspejo dobiti, vas pokličejo na vašo kontaktno številko za ponovni termin (lahko tudi lokacijo) dostave.
Status pošiljke
Za trenutno stanje vaše pošiljke nas lahko pokličete na številko 03 7032950, na kateri vam bomo posredovali številko vašega paketa. Za tem lahko na povezavi DPD Sledenje paketov, vpišete številko vašega paketa ter preverite status/prihod vašega paketa. Za vse natančne infomacije ali težave se lahko obrnete tudi na DPD centralno številko 01 513 23 00.