0

Košarica

0 art. - 0,00 €

Podatki o podjetju

EPROS elektro storitveno trgovsko podjetje, d.o.o.
Parižlje 35, Parižlje, 3314 Braslovče, Slovenija
ID za DDV: SI56619898
Matična številka: 5564042000
Datum vpisa v Poslovni register Slovenije: 17.1.1992

Kontakt: info@epros.si
Telefon: 03 7032950

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

Splošne pogoje si lahko prenesete v pdf formatu s klikom TUKAJ.

Naročanje in cene

Spletna trgovina sprejema naročila 24 ur na dan. Vsa naročila prejeta od ponedeljka do petka do 17h in ob sobotah do 11h bodo realizirana še isti dan. Naročila prejeta po 17h bodo realizirana naslednji delovni dan. Naročila prejeta ob nedeljah in praznikih bodo realizirana prvi naslednji delovni dan. V primeru, da izdelek v času naročila ni več na zalogi, se rok dobave podaljša na 10 delovnih dni oziroma skladno z rokom dobave blaga iz strani proizvajalca.

Postopek nakupa
Nakup artikla se prične tako, da izbran artikel potrdite z gumbom "V KOŠARICO". v košarici lahko artikle pregledate, popravite količine ali jih odtsranite, lahko vnesete tudi kodo za popust in kliknete "Uporabi kupon", ko ste zadovoljni z vsebino košarice lahko kliknete "Nadaljuj na blagajno". Na blagajni vnesete vaše podatke za dostavo in račun, lahko si ustvarite tudi uporabniški račun, kjer bodo vaši podatki shranjeni za prohdnje nakupe. V zadnjem koraku pregledate znesek nakupa in artikle, ki ste jih kupili in nam po potrebi napišete komentar ali sporočilo k nakupu v spodnje okence. Preden kliknete na gumb "Oddaj naročilo", morate označiti (s klikom v malo okence), da se strinjate s splošnimi pogoji.


V spletni trgovini epros.si, je mogoče opraviti nakup v slovenskem jeziku.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Akcijske cene v e-trgovini veljajo samo za spletne kupce in ne veljajo pri nakupu na sedežu podjetja! Vsi artikli v akcijski ponudbi so jasno označeni.

V skladu z Zakonom o računovodstvu se pogodba o nakupu (račun) hrani v elektronski obliki na sedežu podjetja in je stranki na zahtevo, na voljo in v pogled.


POZOR:
Spletna cena velja le za SPLETNE KUPCE.

Vse cene (REDNE in SPLETNE) veljajo z dnem: 01.06.2016 in že vsebujejo 22% DDV !

V primeru, da pri zaključku nakupa niste označili da gre za pravno osebo in vnesli davčne številke, vam računa ne moremo izdati na podjetje. Reklamacije na račun v tem primeru niso mogoče.

Dostava

Strošek pakiranja in poštnine znaša 5,00 EUR. Vaša pošiljka bo dostavljena s Pošto Slovenije.
Pozor: Pri plačilu po povzetju vam Pošta Slovenije obračuna provizijo za odkupno poslovanje, skladno z njihovim veljavnim cenikom.

Garancija, reklamacije, vračilo blaga

* Vsak izdelek ima 1- letno garancijo, ki je veljavna ob predložitvii računa. Če ima artikel več letno garancijo, potem je to jasno navedeno na strani artikla.

* Pri prostovoljni garanciji veljajo isti pogoji, kot pri obvezni garanciji!

Reklamacije ne bomo upoštevali v naslednjih primerih:
- neupoštevanje navodil za uporabo
- popravilo svetila, sijalke s strani nepooblaščenih oseb
- vgraditev neoriginalnih sestavnih delov
- poškodbe, nastale zaradi mehanskih udarcev po krivdi kupca ali tretje osebe
- če kupec ravna z izdelkom nestrokovno in malomarno
- če je okvara posledica udarca strele ali drugih oblik višje sile
- nepravilne priključitve, prenizke ali previsoke napetostI

Kupec ima pravico v garancijskem roku od garanta zahtevati brezplačno odpravo napake, oziroma, če ta ni mogoča v zakonskem roku, zamenjavo za nov, brezplačen, enak in brezhiben izdelek.

V primeru, ko napake ni možno odpraviti ali zamenjava z novim izdelkom ni mogoča, veljajo določila 21b. člena ZVPot.


Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga.

Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe, preko Pošte Slovenije ali osebno na sedežu podjetja. Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, v nespremenjeni količini, nerabljeno in originalno zapakirano. Vračilo plačil bo izvedeno z nakazilom na transakcijski račun (ali na drugi dogovorjeni način) takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.
Podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prejema vrnjenega blaga, oziroma dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

Vračilo blaga na stroške podjetja Epros d.o.o. ni možno, razen ob predhodnem dogovoru.

Za čim hitrejše in preprosto vračilo so tukaj napotki na kaj je potrebno biti pozoren pri vračilu blaga:
- previdno odprite embalažo in jo obdržite v nepoškodovanem stanju, dokler niste prepričani, da je to artikel, ki ste ga naročili,
- v primeru, da artikel vrnete osebno na sedežu podjetja, je potrebno dati artikel na vpogled referentu,
- pri rokovanju z artiklom lahko pride do poškodb,
- artikli, na katerih so vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija) niso primerni za vračilo,
- vidne sledi montaže (uporabljena vodila, vgradne praske) so poškodbe, ki nastanejo pri vgradnji aparatov.

Ne vgrajujte izdelkov dokler niste prepričani da ustrezajo vašim zahtevam, Artikli, ki so kupljeni na daljavo, niso namenjeni uporabi v zakonskem času za odstop od pogodbe. Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da artikel lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja napačna, odstopite od nakupa. Izdelek ne sme biti uporabljen!

Ta priporočila ne veljajo, če je artikel ob nakupu v okvari oziroma ne deluje . V tem primeru nakup reklamirate.

Za upoštevanje reklamacije je potrebno po pošti ali na e-mail info@epros.si poslati vso dokumentacijo, ki se nanaša na reklamacijo blaga. V dokumentacijo spada originalni račun ALI paragon (navaden blagajniški račun) izdan s strani podjetja Epros d.o.o., dopis z reklamacijskim zahtevkom v katerem je obrazložena okvara na proizvodu. Poleg reklamacijskega zahtevka mora biti dodano tudi slikovno gradivo (fotografija) iz katerega je jasno razvidna okvara.
Reklamacije NE upoštevamo pri fizičnih poškodbah, ki so posledica malomarnega ravnanja z blagom!

Po prejemu vseh dokazil naše podjetje prične reklamacijski postopek in vas o tem tudi obvesti. Predvideni rok za rešitev reklamacije je od 10-20 delovnih dni. Nov artikel ali rezervni deli bodo stranki poslani direktno na njen naslov. Podatki o artiklu naj bodo točni, saj v nasprotnem primeru stranka ne bo prejela novega artikla.

Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo, razen, če se prej dogovorimo drugače.

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije.

To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodajali ali odstranjevali) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. Ko vračate paket prodajalcu, ga pošljite na sedež podjetja  Parižlje 35, 3314 Braslovče. Priporočamo, da blago ustrezno pripravite za transport.

* V skladu s 37. členom ZVPot podjetje Epros, d.o.o. nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga!

Varnost nakupa in varnost podatkov

Kupovanje preko spletne trgovine Epros je varno. Vsi podatki o kupcu in načinu plačila, s katerimi kupec razpolaga, se uporabljajo izključno za namen nakupa in obveščanja kupca. Podatki, ki jih zbiramo z namenom nemotenega poslovanja so; ime, priimek, naslov za dostavo, telefonska številka za morebitno preverjanje podatkov naročila, elektronski naslov za obveščanje o poteku nakupa in novostih na spletni strani.

S tem se zavezujemo, da bodo zbrani osebni podatki uporabljani v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Od vas nikoli ne zahtevamo celotnih podatkov o uporabniških imenih in osebnih geslih ali drugih podatkov, s katerimi bi lahko nepooblaščena oseba na kakršenkoli način prišla do vaših osebnih podatkov.

Preklic naročila

Uporabnik lahko prekliče naročilo v roku 2 ur po oddaji naročila po elektronski pošti ali telefonu.

Pravica do odstopa od pogodbe

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko naročeno blago, kupljeno po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta), brez razloga vrnete. V kolikor se odločite odstopiti od pogodbe, imate pravico, da nas v 14 dneh obvestite, da odstopate od pogodbe. V tem primeru morate blago nemudoma vrniti oziroma najpozneje v roku 14 dni po obvestilu, da odstopate od pogodbe.

Obrazec za obvestilo o odstopu od pogodbe dobite tukaj.

Kupec, ki od pogodbe ali naročila odstopi, mora blago vrniti nepoškodovano v originalni embalaži in v nespremenjeni količini in ga poslati prodajalcu. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Pred vsako  montažo/nastavitvijo artika preverite ustreznost blaga! Vračilo že montiranih artiklov ni možno! 

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago. (v skladu z 5. odst. 43d. člena ZVPot)
 
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.  (v skladu z 9.odst. 43. člena ZVPot)
 
Pomembnejši napotki za vračilo artiklov:
  • Ko nam vračate artikle, morate priložiti obrazec za odstop od pogodbe in kopijo računa.
  • Naslov za posredovanje artiklov je EPROS D.O.O., Parižlje 35, 3314 Braslovče.
  • Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno od Epros embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo
Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposredni strošek vračila blaga (poštnina).

Stvarna napaka

Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno običajno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana ali bi mu bila morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
 
O napakah, ki ste jih opazili, nas je potrebno obvestiti v zakonsko določenih rokih. Obrazec za uveljavljanje stvarne napake na artiklu, dobite tukaj.
 
Pravico do uveljavljanja stvarne napake podrobneje ureja Zakon o varstvu potrošnikov- ZVPOt.

Vračilo kupnine

V kolikor je kupec od naročila ali pogodbe odstopil skladno z vsemi pogoji za odstop od pogodbe, mu  prodajalec vrne vsa prejeta plačila nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih.

Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim izdelkom.
Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.
Posredovanje blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec s tem nima stroškov.
 
Če želite pošiljko vrniti na naše stroške, nas prosim obvestite na našo telefonsko številko 03 7032950 ali na e-mail naslov: info@epros.si.

Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca. Obrazec za uveljavljanje garancije dobite tukaj.

Pravno varstvo

Za ostale pogoje, ki niso navedeni v splošnih pogojih poslovanja, veljajo določila po veljavni ustrezni zakonodaji.

Zbiranje podatkov

Pri pregledovanju naše spletne strani vam je anonimnost zagotovljena. Osebnih podatkov ne zbiramo. Svoje osebne podatke, kot so ime, poštni naslov, elektronski naslov, telefonska številka, nam prostovoljno zaupate ob registraciji v naši spletni trgovini, zaradi korespondence, nakupa, ali sodelovanja v spletnih raziskavah, itd. Podjetje EPROS d.o.o.  lahko zadrži elektronska sporočila, katera ste poslali spletni trgovini EPROS (info@epros.si), jih pošlje vzdrževalcu spletne strani ali našim drugim sodelavcem, ki sodelujejo v spletni trgovini Ta smejo biti na vpogled, vendar le za notranjo uporabo podjetja EPROS d.o.o.  in za nenehno izboljševanje dela v celotnem podjetju. Podjetje EPROS d.o.o.  dnevno analizira podatke o obiskanosti spletne trgovine EPROS, statistiko dnevnih obiskov, dnevno pobiranje določenih datotek, iz katere države je bil obiskovalec, ki je pobral datoteko. Zbrana statistika nam služi za izboljševanje uporabnosti in prijaznosti na sami strani, lahko pa jo posredujemo tudi tretjim osebam, toda tovrstna statistika ne vsebuje nobenih osebnih podatkov, saj nikakor ne služi v te namene.

Pravno obvestilo

Vsebine, objavljene na spletnih straneh www.epros.si, so last podjetja EPROS d.o.o.  in dobaviteljev in se lahko uporabljajo le v nekomercialne namene, kjer pa morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah in se torej ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati. Podjetje EPROS d.o.o.  se bo trudilo, da bodo spletne vsebine točne in ažurne, in ni odgovorno za občasno nedelovanje strani, morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij. Niti podjetje EPROS d.o.o.  niti katera koli druga pravna ali fizična oseba, ki je sodelovala pri nastanku in izdelavi teh spletnih strani, zato ne odgovarja za nobeno škodo, ki bi izhajala iz dostopa do, uporabe ali nemožnosti uporabe informacij na teh spletnih straneh ali za kakršne koli napake ali pomanjkljivosti v njihovi vsebini. Prav tako si podjetje EPROS d.o.o.  si pridržuje pravico do sprememb vsebin.

Izvensodno reševanje sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. EPROS d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.


Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@epros.si . Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.Za krajše pojasnilo in preprostejše reševanja reklamacij, Vam priporočamo, da nas pokličete ali kontaktirate na spodnji e-mail in Vaše reklamacije ali pritozbe bomo rešili po hitrem postopku brez dodatnih komplikacij!


Za reševanje sporov, ki jih ni mogoče rešiti neposredno, je pristojno sodišče v kraju sedeža podjetja, lahko pa se obrnete tudi na portal Evropske unije za spletno reševanje sporov.




Ponudnik sme v skladu s svojo odločitvijo in spremembami poslovanja kadarkoli spremeniti vsebino splošnih pogojev. Ponudnik bo uporabnike o spremembah splošnih pogojev obvestil na običajno zanesljiv način - z objavo na spletni strani. Šteje se, da uporabnik soglaša s spremembami splošnih pogojev, če po objavi sprememb nadaljuje z uporabo spletne strani.

Splošni pogoji veljajo od 1.12.2016 in so bili nazadnje posodobljeni 1.12.2016.



Za več vprašanj ali informacij smo dosegljivi na info@epros.si.