Kako najlažje najdem artikel v spletni trgovini?
Sam izbor izdelkov si lahko ogledate že na uvodni strani. Ločeni so na 8 glavnih rubrik: elektromaterial, svetila, stikala, olja in maziva, žarnice, kabli, stikala in vtičnice, akumulatorji in baterije, potrošni material, sezonski artikli, novoletna razsvetljava. Pod vsako glavno rubriko sledi vrsta kategorij, za katero se lahko odločite.
Pomagate si lahko tudi z iskalnikom, in sicer tako, da prvo označite kaj iščete (glavne rubrike) ter zatem pripišete željeni izdelek: "npr žarnica, stikalo itd.". Sam iskalnik je tako prilagojen, da vam bo sproti pregledoval možnost obstoja artikla.
Lahko artikle kje osebno prevzamem?
Seveda. Osebni prevzem naročenega blaga je možen na naslovu: EPROS, Parižlje 35, 3314 Braslovče (od 7.00 do 18.30 med tednom, ter v soboto od 7.00 do 12.00).
Kej pomenijo določeni statusi naročila?
Med samo obdelavo vaši spletnih naročil se določajo naslednji statusi:
- Čaka na potrditev nakupa. Tukaj potrebujemo vašo potrditev da ste nakup zares opravili. Na vaš e-mail naslov smo odposlali potrditveni link, na katerega morate klikniti. Gre se za primer, ko nakup opravljate prvič brez registracije skozi proces nakupovanja (košarico), in za to potrebujemo potrditev da se to gre za pravo osebo.
- Naročeno. Artikli so naročeni pri dobavitelju oziroma so na zalogi. Kmalu lahko pričakujete da bodo tudi odposlani (glejte dobavne roke)
- Poslano/Zaključeno. Artikli so bili odposlani na vaš naslov. Pričakujete jih lahko v roku 1 delovnega dne.
- Preklicano. Vaše naročilo je bil preklicano z naše (pomanjkanje zaloge) ali vaše strani.